Client:

Soubry

The challenge.

De employer branding campagne "samen smaak maken" werd verstevigd met een employer branding video, testimonials en social media video's.

Soubry is al meer dan 100 jaar een familiebedrijf en dat is tot op vandaag nog altijd op hun werkvloer te zien. Ze brengen graag talentvolle mensen samen in een open bedrijfscultuur waarin ze met iedereen in verbinding staan. Op basis van hun bedrijfsvisie: 'Soubry smaakt naar samen', werd een employer branding campagne uitgewerkt door onze partner Think Tomorrow. Om deze te verstevigen en visueel sterk te maken werd beroep gedaan op Tomorrow. Het doel: de tientallen openstaande vacatures invullen, van technieker en operator tot diverse bediende profielen.

Our solution.

De employer branding baseline "samen smaak maken", werd vertaald naar een conceptuele employer branding video. Van toevoer van grondstoffen tot het eindproduct. Alle registers werden opengetrokken. Elke stap van het productieproces brachten we in beeld met de werknemers centraal. Finaal werd het product met productvideo's uitgewerkt om deze te implementeren in één stevige employer branding video.

Als grootste pastaproducent van België is een kijkje achter de schermen bij Soubry al een differentiator om de interesse van potentieel talent te triggeren. 

Zo werd beslist om het volledige productieproces in een kort en krachtig concept neer te zetten. We werkten een moodboard uit en een shotlist van elk productieproces. Dit kwam samen in een mozaïek van heel wat krachtige beelden. On top werden productvideo's gemaakt om te integreren zodat het proces van grondstof tot op het bord kon weergegeven worden, waarbij de verschillende producten de revue passeerden. 

De employer branding video werd aangevuld met 3 authentieke testimonials en short format video's voor elk relevant social media kanaal: facebook, instagram en youtube.

The result.

De employer branding campagne "samen smaak maken" werd verstevigd met een employer branding video, testimonials en social media video's. Finaal werden meer dan 15 profielen aangeworven, van techniekers tot operatoren.

De versteviging van de employer branding communicatie en recruitment marketing campagne met video leverde finaal heel wat instroom op. Er werden meer dan 100 sollicitaties ontvangen en tientallen profielen werden aangeworven als technieker en operator. Een stevige visibiliteit en awareness die heel wat interesse opwekte. Zowel lokaal als voor grensarbeiders. 

Behind the scenes

Ready for

Tomorrow?

Openstaande vacatures die niet ingevuld geraken?
Jouw bedrijf in de kijker zetten?