Personal
Persoonlijker dan een testimonial gaat het niet. Oprechte feedback uit het hart van medewerkers. Bouw een relatie en connectie op met potentiële medewerkers aan de hand van een oprechte getuigenis.
Convincing
Show, don't tell. Een audiovisuele getuigenis is overtuigender dan tekst. Ook bewezen: een videoboodschap blijft voor 80% hangen, terwijl een tekstuele boodschap slechts voor 20% blijft hangen.
Engaging
Een medewerker die getuigt krijgt sneller een like of share toebedeeld dan een tekstuele getuigenis. Een aanmoedigende like, een steunende like of gewoon een overtuigende like omdat men het voor 100% eens is. Een like betekent extra visibiliteit in de feed van potentiële kandidaten. Go viral, go testimonial!
Authentic
In een testimonial video is men openhartig en eerlijk. Authenticiteit in zijn puurste vorm. We houden er van om oprecht vragen te stellen en de antwoorden integraal over te maken, warm en vol enthousiasme. Geen verbloemende speeches maar authentieke getuigenissen, dat is Tomorrow.