
Tomorrow wint goud als Newcomer Agency of the Year 2024
Gent,4 april 2025 – Tomorrow,het Gentse agency, gespecialiseerd in Employer Branding en Recruitment Marketing, is tijdens de MM Awards 2024uitgeroepen tot Newcomer Agency of theYear. Het bureau sleepte de goudenaward in de wacht en wordt daarmee erkend als een van de meest beloftevollebureaus in het Belgische marketing- en communicatie veld.
De bekroning is het resultaat van eensterk parcours dat Tomorrow in de afgelopen vijf jaar heeft afgelegd. Opgerichtin 2019 als pionier in video vacatures, heeft het bureau zich ondertussen gepositioneerd als dé referentiein employer branding. Vanuit de overtuiging dat talent niet langer solliciteertvia traditionele kanalen, maar kiest voor een verhaal, helpt Tomorrow bedrijvenzich te onderscheiden op de arbeidsmarkt met authentieke storytelling,creatieve campagnes en strategisch onderbouwde trajecten.
Niche focus met bredeimpact
Waar veel bureaus een breed aanbod aandiensten willen aanbieden, koos Tomorrow vanaf dag één voor een duidelijkeniche: het bouwen van sterke werkgeversmerken. Die focus heeft geloond. Hetbureau wist in recordtempo een indrukwekkend klantenportfolio op te bouwen metzowel grote internationale spelers zoals Microsoft,AB InBev en Alken-Maes, als met tal van ambitieuze KMO’s en scale-ups.
Die merken vertrouwen op Tomorrow voorstrategische vraagstukken rond Employer Value Proposition (EVP), recruitmentmarketing en creatieve wervingsacties. Telkens met dezelfde aanpak: creatief,meetbaar, en altijd in functie van het aantrekken van het juiste talent.
Erkenningen onderweg
Tomorrow’s groeitraject bleef nietonopgemerkt. In 2019 werd het bureau al bekroond tot Starter van het Jaar door UNIZO Oost-Vlaanderen. In 2023 volgde eennieuwe mijlpaal: Jonge Ondernemer vanhet Jaar door GCI Oost-Vlaanderen. De MM Award voor Newcomer Agency of the Year 2024 vormt nu een volgende bevestigingvan hun sterke positionering en toekomstpotentieel.
Creativiteit metstrategische fundamenten
In de beoordeling van de award lag denadruk op onder andere creativiteit, visie, positionering, momentum en impact.Tomorrow kon uitblinken op elk van deze vlakken. Het bureau koppelt een helderevisie over de veranderende arbeidsmarkt aan sterke creatieve realisaties.Campagnes zijn niet alleen opvallend, maar ook strategisch onderbouwd enafgestemd op de doelgroep én het merkverhaal van de werkgever.
"Deze award is een ongelooflijkeerkenning voor ons team en voor de visie waarmee we Tomorrow in 2019 gestartzijn," zegt oprichter Alexander Synhaeve. "We geloven dat employerbranding meer verdient dan een 'rubriekje' op een website of een slogan opLinkedIn. Elk sterk merk verdient een sterk werkgeversmerk. En het juistetalent kiest vandaag voor dat merk, dat verhaal, die cultuur."