Klusje geklaard.

Videovacature

client

De Klusjesman

Wat in 2021 begon als een bedrijf die klusjesdiensten leverde in bijberoep is het op vandaag een team van 45 medewerkers, dat elke dag klaar staat om elke klus te klaren. Ze hebben partnerships met grote namen zoals Dunkin Donuts, Ibis, Novotel tot Michelin en Burger King en leveren klusjesdiensten aan particulieren.

the Challenge

Onze samenwerking startte bij de opstart van De Klusjesman als volwaardige onderneming. Er is een zeer grote vraag naar mensen die allerhande klussen kunnen oplossen dus de groeimotor van de organisatie zit niet zozeer in het aantal klussen maar vooral in het vinden personeel om deze klussen uit te voeren.

the solution

De Klusjesman had geen grote budgetten ter beschikking en we moesten heel snel up-and-running zijn. We hebben geadviseerd om meerdere visuals te creëeren die betrekking hadden op de verschillende vacatures en deze zeer lokaal te verspreiden in een brede doelgroep.

The result

Verbluffend! Met meer dan 150.000 unieke mensen die de campagne hebben zien passeren en meer dan 1.000.000 impressies hebben we De Klusjesman in een specifieke doelgroep top-of-mind gemaakt. Binnen de kortste keren waren er meer dan 210 sollicitaties waarvan meer dan 30 mensen die effectief gestart zijn bij De Klusjesman.

No items found.
No items found.