Een creatieve awareness campagne voor Crowe Spark
the Challenge
Hoe tover je een kantoor om tot een heuse set voor een aantrekkelijke video? Hoe breng je de uiterst dynamische cultuur van Crowe in beeld? Met een wit blad gingen we aan de slag!
The result
Een campagne die oogstrelend is voor de awareness van Crowe Spark. Organisch bereikten we meer dan 10.000 mensen per video. Honderden likes werden verzameld. Later vullen we aan met een uitgekiemde recruitment marketing advertised campagne.
the solution
We creëerden een atypische, eerder sarcastische employer branding video die de cultuur, dynamiek en sfeer goed weergeeft. Dit aangevuld met originele videovacatures voor payroll, tax, accounting en fiscaliteit.
Videos
5
Organic
+10.000
Clicks
+1.700
Hier komt een catchy zin, die de potentiële
klant aanzet om contact op te nemen via
mail bijvoorbeeld. info@tomorrow.be
klant aanzet om contact op te nemen via
mail bijvoorbeeld. info@tomorrow.be
Trek vandaag nog het talent van morgen aan.
Neem hier contact met ons op
Neem hier contact met ons op
Join our newsletter to stay up to date on features and releases.
© 2023 Tomorrow. All right reserved.