Recruitment marketing en employer branding als great place to grow

Employer branding

client

TriFinance

TriFinance is geen doorsnee consultancybedrijf. Ze zetten volop in op persoonlijke groei en ownership, en bieden hun consultants veel meer dan alleen projecten: een omgeving waarin ze kunnen evolueren en impact maken. Maar in een markt waarin de “war for finance talent” hevig woedt, had TriFinance nood aan een sterk employer brand dat hun unieke cultuur ook extern voelbaar maakt.

the Challenge

TriFinance schakelde Tomorrow in om hun unieke cultuur van groei, ownership en vertrouwen naar buiten te brengen in een competitieve arbeidsmarkt. We ontwikkelden een heldere EVP en vertaalden die naar een creatief employer branding concept dat authentiek, herkenbaar en activerend is. Via video’s, fotografie en slimme copy brachten we de echte verhalen van consultants tot leven, en activeerden we deze via gerichte recruitment marketingcampagnes. Het resultaat? Een versterkt werkgeversmerk, een stijging in kwalitatieve instroom én een campagne waarin medewerkers zich écht herkenden. TriFinance werd zo niet alleen gepositioneerd als een great place to work, maar vooral als een great place to grow.

the solution

Tomorrow ontwikkelde voor TriFinance een strategisch en creatief plan dat vertrok vanuit hun sterke interne cultuur van groei en ownership. We scherpden hun Employer Value Proposition aan en vertaalden die naar een heldere, authentieke boodschap die tot leven kwam in een krachtige Great Place to Work hero video. Met sterke copywriting en een gerichte online recruitment marketing campagne zorgden we ervoor dat dit verhaal op het juiste moment bij de juiste doelgroep terechtkwam – van jonge starters tot ervaren consultants.

The result

De campagne zorgde voor een duidelijke toename in kwalitatieve instroom en gaf TriFinance als werkgever een scherpere, aantrekkelijkere positionering. Kandidaten herkenden zich in het verhaal, en ook intern werd de campagne enthousiast onthaald. De combinatie van strategische scherpte, creatieve storytelling en doelgerichte activatie versterkte niet alleen de zichtbaarheid van TriFinance, maar legde ook een duurzaam fundament voor toekomstige employer branding-inspanningen.

No items found.
Resultaten

Heb je deze al gezien?

bekijken
PostNL
Employer branding
Enterprise
bekijken
TriFinance
Employer branding
Enterprise
bekijken
Delaware
Employer branding
Enterprise
bekijken
Sarens
Bedrijfsvideo
bekijken
TVH - Pricing Analyst
Videovacature
Enterprise
bekijken
Ab Inbev - Bedienden
Testimonial
Enterprise
bekijken
Microsoft
Employer branding
bekijken
Duvel
Employer branding
KMO
bekijken
RSM
Employer branding
Enterprise
bekijken
Moore
Employer branding
Enterprise
bekijken
Stad Gent
Employer branding
KMO
bekijken
Dentius
Employer branding
KMO
bekijken
Nationale Loterij
Employer branding
Enterprise
bekijken
Tailormade Logistics
Employer branding
KMO
bekijken
Artsen Zonder Grenzen
Employer branding
KMO
bekijken
Mediahuis
Videovacature
Enterprise
bekijken
VLOOT
Bedrijfsvideo
KMO
bekijken
Medirect
Videovacature
KMO
bekijken
Boss Paints
Employer branding
KMO
bekijken
Barco
Employer branding
Enterprise
bekijken
Quick Brugge
Employer branding
Enterprise
bekijken
Inex
Employer branding
KMO
bekijken
Gig & Grow
Videovacature
Startup
bekijken
USG
Testimonial
Enterprise
bekijken
Zorgband
Employer branding
KMO
bekijken
Agristo
Employer branding
Enterprise
bekijken
TotalEnergies Lubricants
Bedrijfsvideo
Enterprise
bekijken
Loop Earplugs
Employer branding
bekijken
Crowe Spark
Employer branding
Enterprise
bekijken
Servauto
Employer branding
KMO
bekijken
Soubry
Employer branding
Enterprise
bekijken
Miele
Employer branding
KMO
bekijken
Syntra
Testimonial
KMO
No items found.