Van merk naar mensen: hoe Hawaiian Poké Bowl inzet op groei via employer branding
Hawaiian Poke Bowl
Hawaiian Poké Bowl is de snelst groeiende keten in België. Toen ze bij ons aanklopten, telden ze zes filialen en waren ze volop op zoek naar honderden studenten en vaste medewerkers om hun groeiambities waar te maken. Vandaag tellen ze meer dan 35 vestigingen en blijven ze hun merk en team verder uitbouwen.
Hawaiian Poké Bowl wilde zich als aantrekkelijke werkgever profileren in een competitieve arbeidsmarkt. Ze zochten een consistente employer branding aanpak die mee kon schalen met hun snelle expansie en die tegelijk zou leiden tot meer kwalitatieve instroom via hun jobsite.



Tomorrow vertaalde de Employer Value Proposition (EVP) van Hawaiian Poké Bowl naar een heldere en doeltreffende contentstrategie, inclusief:
- Een employer branding hero video voor brede awareness
- Videovacatures voor restaurant managers en medewerkers
- Testimonials die de authentieke bedrijfscultuur tonen
- Een aftermovie van een intern event om de dynamiek van het team te visualiseren
- Een allesomvattende contentstrategie en recruitment marketingcampagne
- Strategische begeleiding bij het opschalen van hun employer brand
Onze geïntegreerde aanpak leverde concrete resultaten op:
- +43% meer bezoekers op de jobsite
- +18% stijging in uniek geopende vacatures
- +39% stijging in gestarte sollicitatieformulieren
- +27% meer effectieve sollicitaties via de ‘solliciteer’-button
Daarnaast bleven we hen strategisch begeleiden in hun verdere groei — van 6 naar meer dan 35 filialen — en hielpen we een schaalbare employer branding fundering neerzetten.
+43%
+39%
+27%





























%20-Selectie%20231024Z0B_96300076.avif)







