Schitter als kinderbegeleider
the Challenge
Gent is een havenstad, een studentenstad, een cultuurstad, een winkelstad, een sportstad, … en vooral een stad wiens administratie zorgt voor heel wat tewerkstelling. Zo werken meer dan 6.000 mensen aan een optimale dienstverlening voor een open, solidaire, wijze en kindvriendelijke stad. Om een kindvriendelijke stad te zijn is Stad Gent steeds op zoek naar kinderbegeleiders voor de Dienst Kinderopvang. Een job die niet altijd even positief in in het daglicht komt te staan. Toch zijn er bij Stad Gent honderden mensen die dag in dag uit met enorm veel goesting, passie en de beste zorg meewerken aan deze kindvriendelijke stad.
The result
Let’s talk figures. 69 sollicitaties op 6 weken tijd. Best veel voor een knelpuntberoep! Oké, we horen je al denken “Zijn die sollicitanten dan wel kwalitatief”? Slechts 9 mensen werden op basis van CV en ervaring niet in aanmerking genomen, 4 mensen zijn niet geslaagd doorheen de selectieprocedure. 17 zijn ondertussen al geslaagd voor de volledige procedure en 39 zijn nog in de running. Nog cijfers nodig? We hebben in de campagne meer dan 150.000 mensen bereikt waarvan meer dan 3.000 mensen meer informatie hebben opgezocht op de vacature pagina. De goede rekenaars onder ons weten dat dit neerkomt op 50ct per klik of zo’n 20 euro per sollicitatie. Mission more than accomplished!
the solution
Bij de intake kwam al snel aan het licht dat Kinderbegeleider bij Stad Gent hun job héél graag uitoefenen, en dat deze job bij de stad uitoefenen heel wat voordelen met zich meebrengt. Stad Gent is nu eenmaal een aantrekkelijke werkgever! In de campagne brengen we authentieke verhalen naar voren. We deden dit door verschillende short format video’s die simultaan te lanceren op verschillende social mediakanalen. In de retargetting campagne kregen kijkers een knappe storytelling video te zien waarin het verhaal van een kinderbegeleidster onder de loep wordt genomen. Met focus op de inhoud van de job, de USP’s alsook het verschil tussen werken in het kinderdagverblijf of voor de buitenschoolse opvang hebben we een geslaagde campagne neergezet.
Applicants
69
Reach
163.454
Clicks
3.081
Hier komt een catchy zin, die de potentiële
klant aanzet om contact op te nemen via
mail bijvoorbeeld. info@tomorrow.be
klant aanzet om contact op te nemen via
mail bijvoorbeeld. info@tomorrow.be
Trek vandaag nog het talent van morgen aan.
Neem hier contact met ons op
Neem hier contact met ons op
Join our newsletter to stay up to date on features and releases.
© 2023 Tomorrow. All right reserved.