client

Ab Inbev - Arbeiders

Ab Inbev, ‘s werelds grootste brouwerij met internationale 'flagship'- merken zoals Bud, Corona en Stella Artois. Een belgische trots en het grootste beursgenoteerde bedrijf van België.

the Challenge

Zoals vele productiebedrijven is Ab Inbev ook steeds op zoek naar kwalitatieve operatoren en techniekers. Om deze nood in te vullen als alternatief op interimkantoren werd een beroep gedaan op Tomorrow.

the solution

We creëerden een online campagne met awareness content: wie is Ab Inbev als werkgever? Wat houdt een functie in als operator of technieker? We lieten werkenemers aan het woord in korte social media video’s en tekenden een spitsvondige recruitment marketing strategie uit met aanvullende visuals.

The result

We wisten tientallen techniekers en operatoren aan te trekken, waarvan kwalitatieve kandidaten die doorstroomden om op te starten. Dit met een sterke ROI en een kostprijs per hire die veelvuldig lager ligt dan de interimkost per aanwerving.

No items found.
No items found.